D.U.K. | Lietuviška prekė
Kategorijos

Dažnai pirkėjų užduodami klausimai

Ką daryti, jei nerandu informacijos apie prekę, kuri mane domina?

Kreipkitės prie prekės aprašymo nurodytais pardavėjo kontaktais.


Ar prekių kainos yra su PVM?

Su PVM yra tos prekės, kurių pardavėjas yra PVM mokėtojas. Informaciją apie PVM taikymą rasite pirkinių krepšelyje. Jeigu PVM taikomas, tuomet jis įskaičiuotas į prekės kainą.


Ar prekių kainos skiriasi juridiniams bei fiziniams asmenims?

Ne, kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims yra vienodos.


Kur pristatomos prekės?

Prekės pristatomos visoje Lietuvoje.


Ar galima prekę pristatyti kitam asmeniui?

Taip, tiesiog pristatymo informacijoje nurodykite to asmens duomenis.


Kaip už pirkinius gauti sąskaitą-faktūrą?

Sąskaita-faktūra bus automatiškai išsiųsta Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu.


Per kiek laiko prekės pristatomos?

Civiliniame kodekse įtvirtinta pardavėjo pareiga prekes pristatyti ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties sudarymo dienos.

Tikslus prekių pristatymo laikas priklauso nuo paruošimo siuntimui laiko ir pasirinkto pristatymo būdo. Lietuviskapreke.lt prekiauja skirtingi pardavėjai, todėl gali skirtis prekių paruošimo siuntimui laikas bei galimi pristatymo/atsiėmimo būdai. Konkrečių prekių paruošimo siuntimui laikas nurodytas jos aprašyme. Daugiau informacijos galite rasti čia.


Ar gali pardavėjas negrąžinti pristatymo išlaidų?

Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kurią gavo pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą (prekių grąžinimą), turi grąžinti pirkėjui visus sumokėtus pinigus, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Pirkėjui tenka tik tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.


Ar atsisakius dalies užsakymo prekių turi būti grąžintos visos pristatymo išlaidos?

Pardavėjas turi grąžinti proporcingai nuo viso užsakymo sumos paskaičiuotą pristatymo išlaidų dalį.


Ar galiu prekes grąžinti tik tada, kai atgausiu sumokėtus pinigus?

Pirkėjas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinimo formos užpildymo dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes pardavėjui. Pardavėjas gali negrąžinti pinigų tol, kol prekės negrąžintos pardavėjui arba kol pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos pardavėjui.


Ką daryti, jeigu pardavėjas nepristato prekių ir negrąžina už jas sumokėtų pinigų?

Jeigu pardavėjas nepagrįstai atsisako perduoti prekes pirkėjui, šis turi teisę atsisakyti vykdyti pirkimo–pardavimo sutartį ir reikalauti atlyginti nuostolius. Pardavėjui per 30 dienų (kaip nurodo Civilinis kodeksas) nepristačius ar neperdavus prekių, Pirkėjas turėtų kreiptis pardavėjo nurodytu el. paštu bei info@lietuviskapreke.lt ir aprašyti savo situaciją. Jei per 14 dienų nuo nuo šio laiško gavimo dienos pardavėjas nepateikia pirkėjui motyvuoto atsakymo, arba atsisako vykdyti pirkėjo reikalavimą – pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo sprendimo alternatyvia (ne teismo) ginčų nagrinėjimo tvarka.