Smulkios įmonės socialiniuose tinkluose: kaip komunikuoti? 7 patarimai | Lietuviška prekė
Kategorijos
Smulkios įmonės socialiniuose tinkluose: kaip komunikuoti? 7 patarimai
  1. Tinklaraštis
  2. Reklama ir marketingas

Smulkios įmonės socialiniuose tinkluose: kaip komunikuoti? 7 patarimai

Turinys:

Socialiniai tinklai smulkioms įmonėms – puiki, o ir būtina priemonė, siekiant plėsti klientų ratą ir didinti žinomumą. Vis dėlto, nors asmeninę paskyrą socialiniuose tinkluose turime beveik kiekvienas, rūpintis prekės ženklo komunikacija – visai kas kita. Todėl šiandien pristatome 7 patarimus, kuriuose aptariame ne tik strategiją, bet ir turinio pavyzdžius, dalijamės patarimais sėkmingai reklamai bei įžvalgomis, kurios padės pasiekti didesnę auditoriją. Tai ypač naudinga mažoms, veiklą tik pradedančioms įmonėms, kurios negali skirti didelių biudžetų socialiniais tinklais besirūpinančioms agentūroms.

Išsikelkite tikslą

Labai dažnai matome situacijas, kai savo veiklą tik pradėję verslai ima komunikuoti socialiniuose tinkluose be aiškaus tikslo. Nekartokite šios klaidos ir saviškį išsikelkite. Pavyzdžiui, jei pardavinėjate naujovišką, mažai kam žinomą prekę ar paslaugą, jūsų tikslas gali būti auditorijos švietimas. Jei pardavinėjate įprastą prekę, pagalvokite apie jos unikalumą. Jei pagrindinis tikslas – tiesiog didinti žinomumą, pagalvokite, kas jūsų auditorijai bus tikrai įdomu – galbūt darbo užkulisiai, prekės gimimo procesas ar panašūs dalykai.

Išsirinkite platformą

Nesistenkite būti – ypač pradžioje – visose socialinių tinklų platformose iš karto. Pasirinkite tas, kurios aktualiausios jums: pavyzdžiui, „Instagram“, „Facebook“ ir „LinkedIn“. O gal – „TikTok“ ir „Instagram“. Esminis tikslas – išsiaiškinti, kurioje platformoje daugiausiai laiko leidžia jūsų auditorija ir mėginti ją pasiekti ten.

Skatinkite dialogą

Jūsų komunikacijos tikslas – ne tiesiog pasigirti savo pasiekimais, o užmegzti kontaktą su auditorija. Kvieskite ją įsitraukti, klauskite jums rūpimų dalykų, o kartais – ir tiesiog smagių ar įdomių, nebūtinai tiesiogiai susijusių su jūsų veikla, klausimų, jei tik tai atitinka jūsų komunikacijos toną. Būtinai atsakykite į komentarus, klausimus, žinutes, adresuotus jums. Jei tik uždavinėsite klausimus, bet nedalyvausite tolesnėse diskusijose, atrodys, kad darote tai, nes reikia, o ne dėl to, kad siekiate užmegzti nuoširdų ryšį.

Planuokite

Ruoškite dviejų savaičių ar mėnesio komunikacijos planus ir stenkitės jų laikytis. Tai padės užtikrinti, kad visuose kanaluose komunikuojate nuosekliai, o kartu – ir nenutolti nuo tikslo. Planuodami užtikrinkite, kad įtraukiate įvairių rūšių turinio – informacinio, reklaminio, smagaus ar įdomaus, taip pat, kad jūsų ruošiamos žinutės skatina dialogą.

Pasitelkite nuotraukas Turbūt nereikia nei sakyti, kad komunikacija socialiniuose tinkluose be stipraus vizualinio identiteto yra praktiškai niekas. Bet visgi, kokias nuotraukas naudoti? Visų pirma, pageidautina, profesionalias – investuokite į kelias fotosesijas, kurių nuotraukas savo socialiniuose tinkluose galėsite naudoti ilgą laiką. Nepamirškite ir akimirkų už kadro – nors vartotojams patinka matyti tobulai surežisuotas situacijas, paprastos, kasdienės (nors vis dar kokybiškos!) nuotraukos kuria autentiškumo įspūdį, kuris būtinas, norint išsiskirti iš turinio gausos.

Dalinkitės

Nors jūsų tikslas ir yra didinti savo verslo puslapio auditoriją, nepamirškite, kad turinys, kuriuo dalijasi žmonės, įprastai sulaukia didesnio dėmesio ir įsitraukimo. Todėl bent kartais pasidalinkite įrašais savo įmonės vardu iš asmeninės paskyros, paprašykite tai padaryti ir draugų, artimųjų, šeimos narių. Čia nereikėtų persistengti, nes jei jūsų asmeninės ir verslo paskyrų turinys visiškai dubliuosis, sekėjams taps tiesiog neįdomu.

Reklamuokite

Nemažai žmonių vis dar tiki, kad socialiniai tinklai – tai nemokamos reklamos platforma. Deja, turime nuvilti. Žinoma, yra atvejų, kai organiškas turinys pasiekia didžiules auditorijas, tačiau tai – labiau išimtys nei taisyklės. Stiprinkite savo turinį reklama, ruoškite skelbimus, skirtus konkretiems tikslams. Nepamirškite, kad dauguma socialinių tinklų leidžia nerodyti reklamų pagrindiniame sraute, tad verta pagalvoti apie tokio pobūdžio reklamą įvairioms akcijoms, specialiems pasiūlymams.

Straipsnyje panaudotos nuotraukos autorius - rawpixel.com.

2021.02.08

Kiti straipsniai šioje kategorijoje

5 įrašų pavyzdžiai, kurie padės įtraukti auditoriją

Neseniai dalijomės patarimais, kaip socialiniuose tinkluose komunikuoti smulkiems rankų darbo verslams. Vienas iš jų buvo apie tai, kaip svarbu palaikyti dialogą su savo auditoriją ir įtraukti ją į savo kuriamą turinį. Šiandien konkrečiau pakalbėsime apie įrašus, kurie padės pasiekti šį tikslą.

2021.02.19, Reklama ir marketingas