5 įrašų pavyzdžiai, kurie padės įtraukti auditoriją | Lietuviška prekė
Kategorijos
5 įrašų pavyzdžiai, kurie padės įtraukti auditoriją
  1. Tinklaraštis
  2. Reklama ir marketingas

5 įrašų pavyzdžiai, kurie padės įtraukti auditoriją

Turinys:

Neseniai dalijomės patarimais, kaip socialiniuose tinkluose komunikuoti smulkiems rankų darbo verslams. Vienas iš jų buvo apie tai, kaip svarbu palaikyti dialogą su savo auditoriją ir įtraukti ją į savo kuriamą turinį. Šiandien konkrečiau pakalbėsime apie įrašus, kurie padės pasiekti šį tikslą.

Konkursai

Ko gero populiariausias būdas padidinti auditoriją ir paskatinti ją komentuoti įrašus – konkursai. Išties, tai gali būti gera strategija, tačiau reikia žinoti keletą dalykų: konkurso prizai turi būti jūsų parduodami produktai, kitaip pritrauksite auditoriją, kuriai visiškai neįdomi jūsų veikla. Be to, konkursai neretai išpučia auditoriją dirbtinai, kuri vėliau tampa pasyvi arba visai išnyksta, todėl nevertėtų jų organizuoti per dažnai bei investuoti didelių pinigų į jų reklamą.

Užduotys

Kitaip nei paprasti konkursai, užduotys – tai turinys, skatinantis žmones stabtelti ir pagalvoti. Žinoma, tos užduotys turėtų būti susijusios su jūsų verslu. Pavyzdžiui, jei pardavinėjate rankų darbo mezginius, galite parašyti, kiek siūlo vidutiniškai sunaudojate vienam megztiniui ir paprašyti auditorijos paskaičiuoti, kiek jo sunaudosite per metus, kas savaitę numezgant po megztinį. Priklausomai nuo turimo biudžeto, už teisingą atsakymą galite ką nors padovanoti, nugalėtoją išrenkant burtų keliu.

Faktai ir įdomybės

Bet koks verslas apie save gali papasakoti daug faktų, kurie nežinomi plačiajai auditorijai. O rankų darbo gaminių verslas įprastai tokių įdomybių turi ypač daug. Todėl dalinkitės jais su savo gerbėjais, o kad būtų įdomiau, galite paprašyti atspėti, kuris iš pateiktų faktų – tikras, ar vienas nurodytas faktas yra tiesa, ar melas, ir panašiai.

Klausimai

Drąsiai uždavinėkite savo auditorijai įvairius klausimus. Jie gali būti susiję iš esmės su bet kuo, svarbu, kad nenutoltų nuo jūsų veiklos. Organizuokite mėgstamiausio gaminio rinkimus, klauskite, kokių gaminių jūsų gerbėjai labiausiai norėtų, o galbūt tiesiai šviesiai pasiteiraukite, kokio turinio jie norėtų daugiau.

Šmaikščios aktualijos

Socialinių tinklų turinys yra trumpalaikis ir turi būti aktualus vartotojui. Tad kodėl gi nepasidalinus savo požiūriu į tai, kas vyksta aplinkui? Tiesa, nerekomenduojame veltis į politines aktualijas ar pernelyg surimtėti: daug didesnio dėmesio sulauks šmaikštus turinys. Pavyzdžiui, karantino metu tikrai prajuokins meme apie tai, kiek daug pastaraisiais mėnesiais visko prisipirkome, bet vis tiek visą laiką dėvime tą patį sportinį kostiumą. Užklupus pūgai daug įdomiau bus ne apsnigto miško vaizdai, bet juokingas šokis kasant sniegą ar smagi iš jo išlipdyta figūra.

Kad ir kurią strategiją bepasirinktumėte, svarbu nepamiršti, kad turinys visada turi būti įdomus ir aktualus bei susijęs su jūsų prekės ženklu. Taip pat papildomas patarimas: pagrindinę žinutę pasistenkite perduoti nuotraukoje trumpu, aiškiu, akį traukiančiu užrašu – taip daugiau žmonių atkreips dėmesį į įrašo tekstą ir įsitrauks į jūsų kuriamą turinį.

Straipsnyje panaudotos nuotraukos autorius - gpointstudio.

2021.02.19

Kiti straipsniai šioje kategorijoje