Pasirinktas siuntimas:
Lietuvoje
Meniu
Išskirtinumai
  1. Visos kategorijos
  2. Papuošalai ir aksesuarai
  3. Namai ir interjeras
  4. Apšvietimas

Paveikslas (šviestuvas) su tautiniais raštais

Pardavėjas: NARUTIS NAMATA
(18)
Prekės ženklas: NAMATA
Išsiuntimas: 1-2 d.d.
Kaina:129.00€ - 419.00€

Medinis šviečiantis paveikslas su Gyvybės Medžio vaizdu - tautinių raštų motyvais sukurtas pabrėžti protėvių paveldo grožį ir priderinamumą moderniam būstui. Raštas autorinis, tačiau nenukrypstant nuo nurodymų akademiniuose straipsniuose ir muziejinių eksponatų. Puiki dovana suteikianti bet kuriai erdvei jaukumo ir žiupsnelio mistikos.

Pritaikyti nuolaidų kodą
Atsiėmimas Omniva paštomate
Siuntimas į kitas Europos Sąjungos šalis
Siuntimas į kitas ne Europos Sąjungos šalis
Aprašymas
Pardavėjas
Atsiliepimai

Suteik savo namams, kūrybinei erdvei ar išvykai protėvių dvasios su šviesa iš medinio paveikslo vaizduojančio _ gyvybės medį, vieną svarbiausių vaizdinių Lietuvių mitiniame pasaulėvaizdyje.

Techniškai apie paveikslą:
Rėmo medis natūraliais būdais tamsinamas naminiu mišiniu iki rudumo arba deginamas iki juodumo, ir padengiamas linų sėmenų aliejaus ir bičių vaško mišiniu. Apšvietimui naudojama taupi LED juosta šviečianti ne tiesiogiai, bet atsimušanti nuo rudos vidinės sienelės, taigi prasklidus dar pro rašto skylutes jus pasieks minkšta, šilta šviesa nedirginanti akių vėlyvais vakarais. Energijai į apšvietimą paduoti yra du pasirinkimai: maitinimo blokeliu iš elektros lizdo arba AA baterijų blokeliu. Pastarasis paslėptas už paveikslo nugaros, o jungtį matinimo blokelio laidui rasite ant medinio rėmo. Taip pat yra On/Off/On mygtukas leidžiantis saugiai ir patogiai naudotis skirtingais energijos šaltiniais. Paveiklą galite padėti ant paviršiaus, pakabinti ant laikiklo sienoje arba priklijuoti specialia juostele (nepridedama).

--- Gaminama pagal užsakymą, tai iki išsiuntimo gali praeiti 2-3 svaitės. ---

Apie kūrėją:
Esu Ugnius Narutis, NAMATA, tai saviraiška radus pilnatvę protėvių ir promočių vėjuose iš amžių senų. Užaugau Lietuvoje kaip ir daugelis, tarp upių ir ežerų, naktinių laužų ir rasotų rytų. Išgyvendamas tamsų laikotarpį ėmiau domėtis gyvenimo prasmės klausimu, patraukė vakarų civilizacijos raida, panašumai ir skirtumai tarp rytų. Dievo mirties ir egzistencijos klausimas vedė prie mitų, simbolių ir ritualų svarbą atskleidžiančios C.G. Jungo psichologijos mokyklos, kurios savarankiškas nagrinėjimas papildė studijuojamą komunikacijos mokslų magistrą. Tuo metu persikėliau į promočiutės trobą statyta dar senesnių kartų - siekiau gilesnio ryšio su savimi, savo šaknimis ir gamta. Pabaigęs mokslus dar vykusius nuotoliu grįžau į Vilniaus miestą kur kuriu toliau siekdamas esminio NAMATA tikslo - populiarinti protėvių raštus ir juose slypinčią išmintį bei daryti juos prieinamus visiems norintiems. NAMATA, tai namai, nes na, matai, tai Naručio amatai.

Apie simbolius:
Ne vien Jungo psichologijos mokykla pastebi simbolių, mitologinio pasaulėvaizdžio ir ritualų gilų įsišaknijimą mūsų kasdieniame gyvenime. Visą tai net ir šiandien „tarpininkauja" ir padeda individams susisiekti su savo gilesniais, pasąmoniniais „aš" ir pasitelkti archetipines jėgas, kurios sudaro jų egzistencijos pagrindą, kad ir kaip čia aplinkeliais galima tai aprašyt. Šventi simboliai rezonuoja su kolektyvine pasąmone ir suteikia pagrindą kultūros religijai bei praktikoms, atspindinčioms žmonių santykius kasdieniame gyvenime. Ritualai įkūnija grupės pasaulėvaizdį, įsitikinimus ir aistras, demonstruoja dalykų struktūrą ir tvarką tam tikrame pasaulėvaizdyje. Jie įpareigoja žmones bendrai tapatybei, atspindi bendruomenės vertybines sistemas ir sukuria prasmės bei kontrolės jausmą, leisdami individams susisiekti su kolektyvine pasąmone ir protėvių paveldu. Tai suteikia gilų šventumo patyrimą, tvirtai įsišaknijusį individų psichikoje ir kultūriniame paveldėjime.

Apie simbolius paveiksle:
Raštą kuriau gyvybės medžio motyvu - norėjau tokio kur ne tik kamiene ir šakose veiksmas bet ir šaknyse jo yra. Bandžiau daryti skyręs ranka su gražtelių bet ilgai netruko suprasti savo ribas. Kreipiausi pas lazerininką, bet raštas netinka - iškris visą kas kvadratuose - o jų daug. Sėdau perdaryti ir kai ką pastebėjau, tokį paprastą dalyką, bet patiriama tik tai darant. Trijų medžių viduriuose buvo po roželę/ąžuoliuką - pridėjus perėjimus šie rombai išnyksta ir lieka žirgeliai/jumiai su ožkapėdėm/ožkanagėm (iš V. Tumėno topografijos pastarieji pavadinimai). Tai iš principo turėtų keisti rašto reikšmes, jo interpretavimo perspektyvas. Viršutinėje dalyje tarp trijų viršūnių yra du eglalėmis kylantys motyvai, turėję būti kaip rombai iš keturių kvadratų su taškais viduryje bei žirgelių apvadais (mana intencija buvo pavaizduoti vaisių prinokimą ir sėklų paskleidimą (šonuose jau yra po keturis taškus tų sėklų)), tačiau kas gavosi tai negatyvu (fonu) apjungti penki taška - ženklas liktoriuko pavadinimu. Liktorius pagal VLKK yra senoji svetimybė reiškianti žvakidę/žvakę - taigi šviesos kūnai ant medžio šakų, apvesti lyg raibuliuojančių žirgelių motyvu.