Pasirinktas siuntimas:
Lietuvoje
Meniu
Išskirtinumai
5 dažniausios klaidos, kurios kenkia produktų nuotraukoms
  1. Tinklaraštis
  2. Prekių nuotraukos

5 dažniausios klaidos, kurios kenkia produktų nuotraukoms

Turinys:

Ar blankios ir nekokybiškos nuotraukos gali atsiliepti jūsų pardavimams? Tobulėjant bendrai internetinių parduotuvių kokybei bei funkcionalumui, žmonės tikisi informatyvių produktų aprašymų bei nuotraukų. Negebėjimas išpildyti šių lūkesčių, gali privesti prie prastų rezultatų ir sumažėjusių pardavimų. Štai kelios dažniausiai sutinkamos produktų nuotraukų klaidos, kurias daro pradedantieji pardavėjai, bei patarimai kaip jų išvengti.

1. Prastas apšvietimas

Kai fotografuojate aplinkoje, kurioje nėra užtektinai apšvietimo, jūsų fotoaparatas bandys kompensuoti šviesos trūkumą prailgindamas ekspozicija. Dažnu atveju, tokios nuotraukos bus išsiliejusios ir nekokybiškos. Visados prisiminkite, kad nesvarbu ką bandote parduoti, jūsų pirkėjai visada norės matyti realią prekę, kurią jie tikisi gauti. Būtent todėl, nuotraukos, padarytos aplinkoje be tinkamo apšvietimo, gali klaidinti ir atbaidyti potencialius pirkėjus.

Kaip išspręsti: Produktų nuotraukas darykite natūralioje šviesoje, dienos metu. Taip pat, jei neturite profesionalios įrangos, galite naudoti baltus, šviesą atspindinčius lakštus, kurie nukreiptų į jūsų produktą daugiau šviesos ir panaikintų šešėlius.

2. Blykstės naudojimas

Darant nuotraukas uždaroje erdvėje, gali kilti pagunda pasinaudoti fotoaparatų blykste, bandant išgauti daugiau ryškumo. Deja, tokios nuotraukos gali turėti nemalonų kontrastą ir nereikalingus šešėlius, o blykstė gali iškraipyti realias spalvas ir suklaidinti potencialius klientus.

Kaip išspręsti: Jeigu fotografuojant produktus neužtenka natūralios šviesos, pasinaudokite „Softbox“ šviestuvais, kurie puikiai apšvies jūsų produktus, neiškraipydami raiškos ir kokybės.

3. Pašaliniai objektai

Darydami produkto nuotraukas tam tikroje aplinkoje (pavyzdžiui, lėkščių išdėstymas ant valgomojo stalo ar baldų pastatymas jau įrengtame kambaryje) būkite labai atsargūs. Viena vertus, tai yra puiki galimybė parodyti pirkėjams kaip realiai atrodo jūsų produktai ir kaip juos bus galima panaudoti. Kita vertus, tokios nuotraukos gali labai lengvai suklaidinti pirkėjus, ypač jei savo produktą apstatysite kitais daiktas, taip sukurdami betvarkę. Pirkėjas visada turi aiškiai matyti ką parduodate.

Kaip išspręsti: Venkite įvairiaspalvio fono bei nenaudokite bereikalingų pašalinių daiktų, ypač jeigu darote pagrindinę produkto nuotrauką. Taip pat, būkite tikri, kad jūsų produktas yra nuotraukos centre ir ryškiai matosi. Jei kyla abejonių, geriau rinkitės minimalistinį variantą ir fotografuokite produktus be jokių pašalinių daiktų, gerai apšviestame, vienspalviame fone.

4. Informacijos stoka

Pirkdami internetu, pirkėjai nori sužinoti visą įmanoma informaciją apie produktą, įskaitant jo dydį, spalvą, funkcionalumą, sudėtį. Prisiminkite, kad produkto nuotraukos turi atitikti realybę ir suteikti kuo daugiau informacijos. Jei jūsų nuotraukos bus klaidinančios ar neatskleis svarbių detalių apie produktą, galite prarasti pardavimus bei sulaukti nepatenkintų klientų, kurie norės grąžinti įsigytas prekes.

Kaip išspręsti: Būtinai įdėkite nuotraukas iš visų kampų (priekio, galo, viršaus, apačios, šonų). Jei produktas nėra naujas, pasistenkite, kad nuotraukose matytųsi visi esami pažeidimai. Taip pat, padarykite kelias produkto nuotraukas prie gerai atpažįstamų daiktų, kad pirkėjas galėtų įsivaizduoti produkto dydį. Jei pardavinėjate drabužius ar aksesuarus, būtų idealu įdėti kelias nuotraukas, kuriose jie yra dėvimi, kad pirkėjai susidarytų realų vaizdą apie medžiagą bei pasiuvimą. Atsiminkite, kad informacijos slėpimas neprives prie gerų rezultatų, o kaip tik atbaidys potencialius pirkėjus ir sumažins pasitikėjimą jūsų parduotuve. Dedant nuotraukas, įsivaizduokite ar patys norėtumėte pirkti tokį produktą ir ar užtektų informacijos, susidarant realų vaizdą.

5.Išblukusios nuotraukos

Išblukusios, neryškios ir nesufokusuotos nuotraukos atrodo itin neprofesionaliai ir dažnai priverčia pirkėjus suabejoti produkto kokybe.

Kaip išspręsti: Nebijokite eksperimentuoti su fotoaparato fokusavimo nustatymais. Naujausios technologijos turi visas galimybes išgauti tobulą ryškumą net nesant tobuloms sąlygoms. Kai norite nufotografuoti smulkias detales ar produktus, būtinai naudokite makro nustatymus, kurie fotoaparatuose dažniausiai žymimi gėlytės simboliu. Jei nuotraukos darote su išmaniaisiais telefonais, atsiminkite, kad galite keisti fokusavimą, liesdami ekraną taškuose, kuriuose norite daugiausiai ryškumo. Taip pat, užtikrinkite įrenginio stabilumą, naudodami trikojį stovą (jei neturite, tam puikiai tinka knygų krūva). Nebijokite padaryti kelių kadrų, o po visko, būtinai patikrinkite ar nuotraukos gavosi kokybiškai ir nereikia kažko taisyti.

Nuotraukos autorius: Tom Marshall

2021.05.10

Kiti straipsniai šioje kategorijoje