Pasirinktas siuntimas:
Lietuvoje
Meniu
Išskirtinumai
Trys būdai pritraukti pirkėjų per vaizdo įrašus
  1. Tinklaraštis
  2. Prekių nuotraukos

Trys būdai pritraukti pirkėjų per vaizdo įrašus

Turinys:

Parodykite pirkėjams kaip veikia jūsų prekė ir taip juos įkvėpkite.

Vaizdo įrašai pirkėjams gali parodyti žymiai daugiau, negu nuotraukos. Jie taip pat priduoda pasitikėjimo jūsų parduodamomis prekėmis. Didesnis pasitikėjimas reiškia didesnius pardavimus. Apžvelkime, kokią vaizdo medžiagą verta įtraukti.

1. Atsakykite dažniausiai užduodamus klausimus

Bet kuris patyręs internetinės parduotuvės savininkas puikiai žino, kaip sunku kartais įtikinti pirkėjus skaityti išsamius prekių aprašymus. Todėl mes rekomenduojame tai atlikti per vaizdo įrašus. Tuo pačiu parodysite savo gaminį įvairiais kampais, perteiksite mastelį ir pabrėšite unikalias medžiagų bei dizaino detales. Jei siūlote prekių variacijas, pvz., skirtingus dydžius, spalvas ar medžiagas, pagalvokite, kaip šiuos niuansus parodyti vaizdo įraše. Jei parduodate vintažinius drabužius ar antikvarą, turėsite puikią progą parodyti tiek prekių unikalumą, tiek trūkumus. Tai padės išvengti nesusipratimų ir atitikti klientų lūkesčius.

2. Vaizdo įrašai, kuriuose rodote naudojamas prekes

Tokie vaizdo įrašai padės pirkėjams suprasti, kaip veikia prekės – geriau parodysite jų funkcijas ir detales. Klientai galės įsivaizduoti kaip patys jas naudoja. Jei parduotate papuošalus, aksesuarus, drabužius ar avalynę, nufilmuokite šias prekes ant modelio. Tai padės aiškiai perteikti mastelį ir judėjimą. Kai pozuojama su skirtingomis prekėmis iš jūsų parduotuvės vienu metu, klientas yra skatinamas įsigyti kelias prekes – pvz., jei modelis pozuoja su gerai suderintais auskarais ir šaliku iš jūsų parduotuvės, pirkėjas gali susigundyti įsigyti būtent tokią prekių kombinaciją. Jei parduotate namų įtaisus, pademonstruokite, kaip jie veikia. Galbūt jūsų parduodamas kavinukas tik iš pirmo žvilgsnio atrodo komplikuotas.

trys-budai-pritraukti-pirkeju-vaizdo-irasus-1.jpg

3. Vaizdo įrašai, parodantys kūrybinį procesą

Pirkėjai dievina rankų darbo produktus, tad nepraleiskite progos pademonstruoti įvarius gamybos etapus. Nufilmuokite, kaip dirba jūsų amatininkai. Nepamirškite iš arti parodyti medžiagas, tekstūras, ypatingas detales, naudojamus ingredientus. Vaizdo įrašą galite užbaigti nufilmuodami galutinį, išbaigtą rezultatą.

4. Pasidalinkite savo prekės ženklo istorija

Svarbiausia – būkite atviri ir nuoširdūs. Parodykite asmenybes, kurios stovi už prekės ženklo. Papasakokite apie džiaugsmus ir sunkumus, su kuriais susiduriate kasdien. Jei tai tinka jūsų prekės ženklui ir auditorijai, pabandykite į vaizdo įrašą įtraukti šiek tiek humoro – taip gausite daugiau įsitraukimo.

trys-budai-pritraukti-pirkeju-vaizdo-irasus-2.jpg

5. Nufilmuokite laimingus klientus

Ne paslaptis – geri atsiliepimai pritraukia daugiau pirkėjų. Juos galite pademonstruoti ir video formatu. O gal jums tiktų influencerių rinkodara? Leiskite nuomonės formuotojams išbandyti ir įvertinti jūsų produktą. Net ir vienas nuoflimuotas teigiamas tokio asmens atsiliepmas gali pagelbėti jums labai ženkliai, nes tokį vaizdo įrašą vėliau galėsite pernaudoti socialinių tinklų ir kitose reklamose.

2022.03.12

Kiti straipsniai šioje kategorijoje