Kaip pateikti savo produktus ir padidinti pardavimus | Lietuviška prekė
Kategorijos
Kaip pateikti savo produktus ir padidinti pardavimus
  1. Tinklaraštis
  2. Prekyba Lietuviskapreke.lt

Kaip pateikti savo produktus ir padidinti pardavimus

Turinys:

Norėdami, kad jūsų produktai būtų lengviau atrandami paieškoje, turite užtikrinti pastovius pardavimus ir išauginti peržiūrų skaičių. Šiame straipsnyje pateiksime kelis naudingus patarimus kaip tai padaryti.

Kiekviena internetinė prekyvietė yra suinteresuota, kad jų pirkėjai atrastų pačias patraukliausias ir reikalingiausias prekes. Norint užtikrinti, kad paieškos sistema pripažintų jūsų prekes ir pateiktų jas potencialiems pirkėjams, jūs turite demonstruoti gerus rodiklius. Nors kiekviena prekyvietė naudoja skirtingu algoritmus, dažniausiai yra atsižvelgiama į tai kokių veiksmų imasi pirkėjas paspaudęs ant jūsų prekės. Jei pirkėjas išsisaugo jūsų prekę, įdeda ją į krepšelį ar nuperka, galite tikėtis, kad ateityje ta prekė bus rodoma ir kitiems, panašius poreikius turintiems, pirkėjams.

Kaip nustatyti prekyvietėje parduodamos prekės kokybę?

Naujos parduotuvės ir įdėtos prekės visuomet turi neutralų kokybės reitingą. Paprastai, naujai įdėta prekė gauna trumpalaikį paskatinimą ir yra iškelta paieškos sistemoje. Tokiu būdu algoritmas atpažįsta šios prekės potencialą ir mato kaip pirkėjai į ją reaguoja. Galiausiai paieškos sistema įvertina daugybę skirtingų rodiklių (kitos jūsų parduotuvėje įkeltos prekės, paspaudimai, pardavimai, pirkėjų elgesys ir pan.) ir nustato kaip tikėtina, kad pirkėjai norės rasti jūsų prekę.

Norėdami, kad jūsų įkeltos prekės reitingas išaugtų, privalote įvertinti daugybę faktorių ir optimizuoti prekės aprašymą, nuotraukas ir kitus veiksniu, kurie gali daryti įtaką pardavimams. Štai keletas patarimų.

Paspaudimai per paieškos sistemą

Pirmas žingsnis norint pritraukti didesniu pardavimus yra paspaudimų skaičius. Potencialus pirkėjas pamatęs jūsų prekę paieškos sistemoje turi būti pakankamai suintriguotas, kad norėtų paspausti ir sužinoti daugiau.

1. Pirma prekės nuotrauka

Pirma prekės nuotrauka yra pati svarbiausia, nes būtent ji yra rodoma paieškos sistemoje ir sudaro pirmą įspūdį apie jūsų prekę. Norėdami gauti daugiau paspaudimų ir motyvuoti potencialius pirkėjus sužinoti daugiau apie jūsų prekę, privalote užtikrinti, kad jūsų prekės nuotrauką būtų profesionali ir aiškiai parodytų kokį produktą pardavinėjate.

2. Prekės pavadinimas

Prekės pavadinimas turi būti aiškus ir nurodyti kuo daugiau informacijos apie parduodamą prekę. Neklaidinkite savo parduotuvės lankytojų, nesistenkite naudoti kuo daugiau įmantrių žodžių, o tiesiog paprastai, aiškiai ir detaliai perteikite svarbiausią informaciją apie prekę. Paieškos sistemoje matysis tik keli pirmi žodžiai, todėl būtinai visą svarbiausią informaciją perteikite pavadinimo pradžioje. Taip pat, stenkitės naudoti pagrindinius raktažodžius, kuriais jūsų prekės ieškos potencialūs pirkėjai, taip padidindami savo šansus būti atrastiems paieškos sistemoje.

3. Kaina

Pirkėjai tikrai lygins visų panašių prekių kainas ir tai gali būti lemiamas veiksnys ar jie paspaus ant jūsų ir vėliau jį nusipirks. Norėdami užsidirbti, tačiau ir neatbaidyti pirkėjų dėl per didelių kainų, būtinai ištirkite esamą rinką ir nebijokite eksperimentuoti su kainomis. Taip pat, stenkitės savo parduotuvėje turėti skirtingų produktų už skirtingas kainas, kad galėtumėte pasiekti didesnę auditoriją žmonių. Jei matote, kad kiti pardavėjai sugeba parduoti prekes už mažesnę kainą, pabandykite pasidomėti ar galite pamažinti savo gamybos išlaidas. Aišku, nėra lengva įvertinti rankų gamybos darbus, tačiau jei skirsite laiko rinkos analizei ir nebijosite adaptuotis prie savo pirkėjų poreikių, ilgainiui atrasite kainą, kuri veda prie optimalaus pelno.

4. Specialūs pasiūlymai

Nebijokite pateikti specialių pasiūlymų savo pirkėjams. Tai gali būti įvairūs dalykai, pavyzdžiui, išpardavimas, mažos dovanėlės, nemokamas siuntimas ar nuolaidos ištikimiems klientams. Kai pirkėjai pamatys, kad siūlote specialius pasiūlymus (didelė nuolaida ar nemokamas siuntimas), jie tikrai turės daugiau motyvacijos paspausti ant jūsų prekės ir galbūt ją nusipirkti. Aišku, svarbu pažymėti, kad netikros nulaidos ir panašūs triukai gali skambėti patraukliai, tačiau ilgame laikotarpyje jie jūsų parduotuvei atneš tik žalos, nes pirkėjai praras pasitikėjimą.

5. Pirkėjų atsiliepimai

Prieš pirkdami jūsų prekes, pirkėjai būtinai patikrins jūsų parduotuvės atsiliepimus. Stenkitės išlaikyti kuo geresnį ryšį su savo pirkėjais, o gavę neigiamą atsiliepimą būtinai susisiekite su klientu ir pabandykite atrasti kompromisą, kad visi liktų laimingi. Geri atsiliepimai ilgainiui prives prie didesnių pardavimų, todėl nenumokite į juos ranka. Taip pat, neprašykite ir nespauskite savo pirkėjų, kad jie paliktų teigiamus atsiliepimus, tačiau ir nebijokite jiems priminti, kad jie turi galimybę įvertinį savo patirtį ir palikti objektyvų atsiliepimą.

Pardavimų didinimas

Kai pirkėjas galiausiai paspaudžia ant prekės ir patenka į jūsų parduotuvę, jūs norite sulaukti kuo daugiau pirkimų. Aišku, ne visi paspaudimai konvertuosis į pardavimus, tačiau yra svarbu užtikrinti kuo didesnį paspaudimų ir pardavimų santykį, nes jis padidina jūsų prekės kokybės reitingą ir pritraukia daugiau pirkėjų. Norint tą padaryti, visi prekės aprašymai ir nuotraukos turi būti aukštos kokybės ir suteikti visą pirkėjui reikalingą informaciją.

1. Nuotraukos

Pirmoji nuotrauka pritrauks paspaudimus, tačiau kitos nuotraukos yra ne ką mažiau svarbios, nes jos gali apspręsti ar pirkėjas pirks jūsų prekę. Įkelkite kuo daugiau nuotraukų, kurios nurodytų prekės unikalumą ir atskleistų skirtingas savybes. Stenkitės savo prekę parodyti iš skirtingų kampų, o taip pat atskleisti jos funkcionalumą. Aišku, visos prekės nuotraukos turi suteikti kokios nors naujos informacijos, todėl nekelkite tokių pačių ar labai panašių nuotraukų ir prisiminkite, kad kokybė svarbiau už kiekybę.

2. Prekės aprašymas

Prekės aprašymas turi suteikti visą pirkėjui reikalingą informaciją, todėl įsitikinkite, kad nieko nepamiršote. Pabandykite įsivaizduoti save kaip pirkėją ir perskaitę prekės aprašymą pagalvokite ar norėtumėte ją įsigyti. Dauguma pirkėjų labiausiai atkreipia dėmesį į pirmus kelis sakinius, todėl būtent jie turi atskleisti visas detales apie prekę (dydį, spalvą, funkcijas ir pan.). Stenkitės viską perteikti aiškiai, trumpai, bet nebijokite unikalumo, kuris atspindėtų jūsų prekės ženklą.

3. Gamybos ir siuntimo laikas

Daugumai pirkėjų bus labai svarbu sužinoti kaip greitai jie gali tikėtis gauti prekę, ypatingai jei jie perka dovaną. Natūralu, kad kuo mažesnis yra jūsų prekės gamybos ir siuntimo laikas, tuo daugiau šansu sulaukti pardavimų, tačiau blogiausia ką galite padaryti yra suteikti netikrus lūkesčius. Niekada nemeluokite apie gamybos ir siuntimo laiką ir užtikrinkite, kad prekė visuomet pasiektų jūsų pirkėjus laiku. Jei nesate tikri ar spėsite pagaminti ir išsiųsti prekę per tam tikrą laiką, geriau duokite sau kelias papildomas dienas nei klaidinkite pirkėją.

4. Siuntimas

Dauguma pirkėjų nenori mokėti didelių pinigų už siuntimą, ypatingai jei jie perka pigesnę prekę. Norėdami neprarasti pinigų už siuntimą, bet taip pat neatbaidyti klientų, galite pabandyti įtraukti siuntimo išlaidas į prekės kainą, o patį siuntimą padaryti nemokamą. Taip paeksperimentavę su kainomis, matysite į ką geriausiai reaguoja jūsų pirkėjai. Svarbu paminėti, kad dauguma prekyviečių prioretizuoja nemokamą siuntimą, todėl siūlydami tokią paslaugą būsite lengviau randami paieškos sistemoje.

Nuotraukos autorius: Markus Winkler

2021.07.22

Kiti straipsniai šioje kategorijoje

Kaip pradėti savo rankų darbo verslą: 10 žingsnių planas

Per 2020-uosius gerokai pasikeitęs pasaulis privertė daugelį permąstyti savo karjeros pasirinkimus. Dalis suprato, kad ligšiolinė veikla nėra tvari. Kiti, tuo tarpu, atsiradusį laisvą laiką skyrė kūrybai ir pastebėjo, kad šis procesas teikia daug džiaugsmo. Tačiau norint, kad rankų darbo gaminiai teiktų ne tik džiaugsmo, bet ir pajamų, reikia truputėlio žinių.

2021.01.31, Prekyba Lietuviskapreke.lt